יום שני, 20 באוגוסט 2012

סמארט ווינרס - כך זוכים

לכל אדם יש חלום. ישנם כאלה החולמים על עזיבת מקום העבודה הלוחץ שלהם ומעבר לקריירה מעניינת ומכניסה יותר. אחרים, חולמים על מעבר לדירה מרווחת יותר – בעיר או בשכונה איכותיים יותר מאלה שהם חיים בהם כיום. אנשים מסויימים חולמים פשוט לעזוב הכל, לנסוע לשדה התעופה ולעלות על הטיסה הראשונה שיוצאת – לכל יעד שהוא בעולם. איך אפשר להגשים את החלומות הרחוקים האלה, אתם שואלים? עם מועדון סמארט ווינרס הגשמתם קרובה מתמיד...
זה כבר לא סוד – הצטרפות למועדון היא כנראה הדרך הטובה ביותר להגדיל את הסיכויים שלך לזכייה בפרסים הגדולים. הסכומים נעים בין כמה אלפי שקלים לכמה עשרות ומאות אלפי שקלים מדי חודש.
כיצד ההשתתפות במשחקי מועדון סמארט ווינרס עובדת?
העיקרון הראשון שלפיו המועדון עובד הוא פשוט ביותר – פשוט לשחק. ככל שתשתתפו ביותר הגרלות יגדלו הסיכויים שלכם לזכות, זו כאמור, לא תורה מסיני, ולכך המועדון דואג לפני הכל.
העיקרון השני הוא בחירת המספרים המשתתפים בהגרלה על פי שיטות סטטיסטיות שהוכיחו את עצמן עם מאות לקוחות בעבר. שיטות בחירת המספרים האלה פותחו על ידי אנשי מקצוע מהמעולים בתחומם, ביניהם מתמטיקאים, מפתחי תוכנות ומנהלי פרוייקטים. אנשי המקצוע הללו עובדים בשיתוף הדוק עם מועדון סמארט ווינרס, והם עומלים על שינוי הסטטיסטיקות מידי שבוע כדי להגיע לתוצאות טובות יותר – ובכך כמובן, להגדיל את סיכויי הלקוחות לזכייה בפרסים כספיים גדולים.
העקרון השלישי שהגו במועדון סמארט ווינרס – והוכיח את עצמו כבר לא מעט פעמים – הוא ההשתתפות הקבוצתית בהגרלות. זהו עיקרון הגיוני להפליא: הטורים של כל לקוח משתתפים בהגרלה עם הטורים של לקוחות אחרים. זה כמו להשתתף בהגרלה (ובכך להגדיל את הסיכויים) עם חבר – רק שכאן מספר המשתתפים הוא גדול בהרבה, וכך הסיכויים גדלים במקביל.
שירות מועדון סמארט ווינרס – סיבה לא פחות טובה להצטרף
השירות שמועדון סמארט ווינרס מעניק ללקוחותיו הוא ברמה הגבוהה ביותר. הלקוחות זוכים להשתתף בהגרלות מפעל הפיס כמעט בכל יום בשבוע, כאשר המועדון עצמו שולח עבורם את טפסי ההשתתפות מרגע שהצטרפתם – אתם רגועים, מתוך ידיעה שההשתתפות שלכם מובטחת, מבלי להצטרך לרוץ לתחנת פיס בכל פעם מחדש.
בכל זכייה של מעל 500 שקלים – מקבל הלקוח הודעה טלפונית מסמארט ווינרס. כל זכייה – בכל סכום – מגיעה אל הלקוחות עד הבית בתחילת כל חודש. אין סיכוי "לפספס" זכיות – הטפסים עוברים בדיקות ממוחשבות קפדניות במשרדי חברת סמארט ווינרס, ורואי חשבון מקצועיים דואגים לבדוק את המערכות הללו על בסיס קבוע.