יום שני, 20 באוגוסט 2012

סמארט ווינרס מגשים חלומות

ח' חי כל חייו בראש העין, ומעולם לא עזב אותה. הוא גדל בעיר הזו, התחתן בה, ושם נולדו ילדיו. הוא עבד באותה עבודה מגיל 21, מיד אחרי שהשתחרר מהצבא, ומעולם לא חשב שיוכל לעזוב אותה – חייו וחיי משפחתו היו תלויים בעבודה הזו. כשהחליט באחד מן הימים להצטרף למועדון סמארט ווינרס, לאחר ששמע עליו מחבר, הוא לא שיער בנפשו שחייו עומדים להשתנות מן הקצה אל הקצה. הוא היה בן קרוב ל-50, כבר התחיל לפנטז על הפנסיה ועל הטיול הקטן שיעשה עם אישתו באירופה כשיתפנו שניהם לבלות. הוא בוודאי לא חשב שהטיול הזה הולך להיות גדול וארוך הרבה יותר, ושהמשפחה כולה הולכת להצטרף אליו.
מה קוסם בשיטה של מועדון סמארט ווינרס?
ח', כאמור, שמע על סמארט ווינרס מחבר שזכה בכמה אלפי שקלים בהגרלת הלוטו בזכות המועדון. הוא התעניין בשיטה, והופתע לגלות שהיא הגיונית ופשוטה להפליא. היא מבטיחה השתתפות כמעט יומיומית בהגרלות השונות של מפעל הפיס (לוטו, צ'אנס) – וזה כשלעצמו מגדיל בהרבה את הסיכויים לזכות. מה גם שלא נדרש מח' שום דבר בשביל זה – הוא המשיך בחייו כרגיל וטפסי ההשתתפות נשלחו ונבדקו בשבילו ע"י סמארט ווינרס.
עניין נוסף שקסם לח' הוא ההשתתפות הקבוצתית. כבר קרה שהוא השתתף בהגרלת הלוטו עם עוד חבר, אבל השתתפות עם כמות של מעל ל-100 איש היא הרי רעיון גאוני שמגדיל את סיכויי הזכייה בצורה דרסטית!  כשהתברר לו שלסמארט ווינרס יש שיטה סטטיסטית בדוקה ומוכחת לזכיות של לקוחות רבים – הוא כבר השתכנע לחלוטין. השיטה הסטטיסטית מבוססת על פיתוח של אנשי מקצוע מעולים כמו מתמטיקאים, מפתחי תוכנות ומנהלי פרוייקטים שונים בתחום. מכאן, כבר אין מה להפסיד, וח' – אכן הרוויח..
מועדון סמארט ווינרס – מסתבר שהשיטה עובדת!
ח' קיבל את שיחת הטלפון המיוחלת בערב, והתקשה להאמין למשמע אוזניו. הוא ביקש מאישתו לקחת ממנו את הטלפון ולהמשיך בשיחה. מהר מאוד התבררה לשניהם האמת – הם זכו בסכום לא יאומן של 680,000 שקלים בהגרלת הלוטו האחרונה בעזרת סמארט ווינרס. מכאן – הדרך להגשמת החלום הישן של ח' ואשתו הייתה קצרה. הם פרשו ממקומות העבודה שלהם ויצאו לפנסיה מוקדמת כשהם מתפנים לעיסוקים שתמיד רצו להגיע אליהם. ח' החל לעבוד בנגרות בחצר הבית, ואשתו החלה ללמוד את מה שתמיד חלמה – פיסול. אחרי זמן לא רב לקחו את בני המשפחה כולם לטיול ארוך באירופה ובארצות הברית, כשהם לנים במלונות יוקרתיים ונהנים מכל הפינוקים שיש למקומות שביקרו בהם להציע. אין ספק שבלי סמארט ווינרס כל זה לא היה קורה...