יום שני, 20 באוגוסט 2012

סמארט ווינרס - זכייה בפיס

העבודה שוחקת, המשכנתא לוחצת, והאישה מזמן כבר לא צוחקת. שגרת החיים שלנו עלולה לפעמים להביא אותנו אל סף ייאוש ולגרום לנו לתחושה שהכל תקוע, משעמם וחסר תכלית. מי מאתנו לא היה רוצה לעזוב את העבודה המשעממת שלו, לקנות את מכונית הספורט שעליה תמיד חלם ולעבור לוילה גדולה עם בריכה  שתעמוד בחצר שלה, בשכונה יפה ומטופחת. במקום זאת אנחנו נאלצים להסתפק בדירה הקטנה שבה אנחנו חיים בצפיפות, במכונית הישנה שמלווה אותנו כבר כמה שנים טובות ודורשת טיפולים חוזרים ונשנים, ובחופשה קצרה באילת פעם בשנה... הפתרון היחיד הנראה לעין לכל השגרה השוקעת הזו הוא זכייה בלוטו. אבל איך עושים את זה? בשביל זה בדיוק נוצר מועדון סמארט ווינרס!
כיצד עובד מועדון סמארט ווינרס?
יוצרי המועדון המציאו אותו למען אנשים אשר רוצים להגדיל בצורה משמעותית את הסיכויים שלהם לזכות בהגרלות הלוטו ובהגרלות אחרות של מפעל הפיס (כמו הגרלת ה"צ'אנס"). לפני שנפתח מועדון סמארט ווינרס ללקוחותיו הרבים, הושקעה בו מחשבה רבה ונעשה מחקר מעמיק על הדרכים השמונות שעשויות לעזור למשתתפי ההגרלות להגיע לזכיות בסכומים נאים של כסף. מפתחי מועדון סמארט ווינרס התייעצו עם אנשי מקצוע מהארץ ומחו"ל – ביניהם מפתחי תוכנות בכירים, מהנדסי מחקר ופיתוח, מתמטיקאים וסטטיסטיקאים מהשורה הראשונה.
בניית מערך התפעול של מועדון סמארט ווינרס
ההבנה הראשונה אליה הגיעו כולם היא שראשית כל – ההשתתפות עצמה, מן הסתם, מגדילה את הסיכויים לזכייה. אך לא מדובר כאן בהשתתפות רגילה כפי שאנחנו מכירים אותה – מילוי טופס אחד פעם בשבוע או פעם בחודש. כאן מדובר בהשתתפות בהגרלות כמעט מידי יום, ולא רק בסוג אחד של הגרלה, כלומר בהגרלת הלוטו, אלא גם בהגרלת הצ'אנס. כך יוצא שכמעט מידי יום מנסה המשתתף את מזלו. אין ספק שמבחינה סטטיסטית – הדבר מגדיל בצורה דרסטית את הסיכויים של כל משתתף לזכות.
ההבנה השנייה של מפתחי המוצרים בסמארט ווינרס הייתה שיש צורך להשקיע בבחירת מספרים בעלי סיכוי טוב לזכות. כאן באו לידי ביטוי כישוריהם של המתמטיקאים והסטטיסטיקאים, והם הגיעו – תוך סיעור מוחות נרחב – למסקנה שבחירת המספרים מוכרחה להיעשות מחדש מידי זמן מה. כך הוחלט על עבודה צמודה עם אנשי המקצוע הללו, כדי להביא לתוצאות הטובות ביותר.
דרך נוספת שנהגתה היא ההשתתפות הקבוצתית. כל משתתף בהגרלה משתתף בה עם עוד 199 אנשים. אם זה לא עשוי להגדיל את סיכויי הזכייה, מה כן?
הוסיפו לכך את השירות המעולה שמעניק מועדון סמארט ווינרס ללקוחותיו – שירות שדואג שהכל ייעשה עבורם – שליחת הטפסים, הודעות על זכיות ושליחתם עד בית הלקוח ועוד. אם כך, כל שנותר הוא...למלא את טופס ההשתתפות ולהצטרף למועדון.