יום שני, 20 באוגוסט 2012

סמארט ווינרס - מועדון חברים

א' ישב בחדר העבודה באותו היום ועבד על המחשב מהבית. הוא החליט לקחת יום מנוחה ולעבוד ברוגע, מבלי להרגיש את הלחץ מהבוס ואת הנידנודים מהמזכירה. הוא רצה להנות מהשקט בבית ומהעובדה שהילדים בגן ובבית הספר, ושאישתו בעבודה. שום דבר לא הכין אותו לשיחת הטלפון שקיבל בבוקר ממועדון סמארט ווינרס. "שלום", אמר לו קול נעים מהצד השני, "אני מציעה שתשב. יש לי בשורה מרעישה בשבילך". "אני יושב" אמר א', בטוח שזו הלצה מאחד החברים שלו, או שיחת מכירות כלשהי. "אני מדברת מסמארט ווינרס, ואני שמחה מאוד לבשר לך שזכית ב-400 אלף שקלים בהגרלת הלוטו האחרונה."
קודם כל – עם סמארט ווינרס קל לסדר את כל הדאגות
אחרי שבירר היטב שלא מדובר במתיחה, א' החל בתכנון מדוייק של התכניות לעתיד עם סכום הכסף הגדול והבלתי צפוי ש"נפל" עליו. הוא לא יכול היה להרשות לעצמו להפסיק לעבוד, מפני שהעבודה שלו הייתה הפרנסה העיקרית של בני הבית והכניסה לא מעט הכנסות נאות מידי חודש. עם זאת, הוא ידע שעכשיו יוכל לנשום לרווחה ולחיות טוב בהרבה מכפי שחי לפני כן. הוא סגר את המשכנתא, החליף את המכונית שהייתה לו במודל חדש יותר ושלח את אישתו לחופשה באירופה שאליה רצתה לנסוע עם החברות. את הכסף שנותר בידו הוא הכניס לחסכון ארוך טווח שצובר ריבית נאה מידי חודש.
שירות חבילת הזהב של מועדון סמארט ווינרס
את המנוי שלו במועדון א' כמובן לא הפסיק. להיפך, הוא רכש את חבילת הזהב של סמארט ווינרס – החבילה הטובה ביותר שהוא מציע ללקוחותיו, וזו שמבטיחה את הסיכויים הטובים ביותר לזכייה בהגרלות של מפעל הפיס. החבילה הזו מעניקה לרוכשים אותה 10 טבלאות לוטו המכילות את כל המספרים החזקים ביותר. המספרים שסמארט ווינרס נותן ללקוחותיו הם מספרי הגרלה שהוחלטו על ידי מיטב המוחות – מתמטיקאים וסטטיסטיקאים מומחים. ההשתתפות בהגרלה היא השתתפות קבוצתית, מה שמגדיל עוד יותר את סיכויי הזכייה, ועם זאת לא מדובר במספר גדול מידי של משתתפים (10 בסך הכל) על מנת שהזוכים לא ייאלצו להשתתף בסכומי הזכייה עם אנשים רבים מידי. 
חוץ מאלה מקבלים לקוחות סמארט ווינרס שרכשו את חבילת הזהב 100 טבלאות לוטו להשתתפות בכל הגרלות הלוטו של מפעל הפיס – בהשתתפות קבוצתית גדולה. ובנוסף, השתתפות בהגרלת ה"צ'אנס" כמעט מידי יום. כל אלה מבטיחים זכיות נאות למשתתפי התכנית – כמעט מידי חודש בחודשו.
אבל, הדבר שממנו היה א' מרוצה יותר מהכל הוא השירות ללא דופי שהוא מקבל ממועדון סמארט ווינרס. המועדון דואג לשלוח עבורו את טפסי ההגרלה, לבדוק בצורה הבטוחה והחדשנית ביותר את הטפסים המשתתפים – ולדאוג לכך שיקבל את כספי הזכייה עד הבית.