יום שני, 20 באוגוסט 2012

מועדון סמארט ווינרס

אף אחד אינו רוצה להגיע לגיל הפרישה גלמוד, רעב ועני. חסכון טוב לגיל שבו אנחנו מחוסרי עבודה ואמצעים הוא אולי הדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים לדאוג לו, ועם זאת נוטים להתכחש אליו ולפטור אותו לאחר יד. רבים מאיתנו מפרישים סכום כסף כלשהו מתוך המשכורת החודשית כדי שייאגר לכדי סכום נאה בבוא היום. אבל רובנו לא ערים לעובדה שזכייה בלוטו יכולה להיות הדרך הטובה ביותר להגיע לסכום שיעזור לנו לעבור את גיל הזקנה בכבוד. איך זוכים בלוטו, אתם שואלים? הדרך הטובה והבטוחה להגיע לרווחים נאים היא בעזרת מנוי של מועדון סמארט ווינרס.
איך מועדון סמארט ווינרס עובד?
המועדון מציע ללקוחות שלו שלוש חבילות הצטרפות כשבכל אחת היתרונות הייחודיים שהגו אנשי המועדון:
- חבילת הארד היא החבילה הבסיסית ביותר והיא מיועדת בעיקר לאלה שרוצים להשקיע מעט כסף בהשתתפות בהגרלות הפיס, ובכל זאת לנצל את היתרונות של סמארט ווינרס. בחבילה כלולות 100 טבלאות השתתפות בכל הגרלות הלוטו של אותו חודש, וההשתתפות נעשית עם עוד 199 חברים. עיקרון ההשתתפות עם חברים אחרים בסמארט ווינרס הוא פשוט – הגדלה משמעותית של סיכויי הזכייה, בדומה למה שרוב האנשים עושים ממילא, רק שכאן – מספר המשתתפים רב בהרבה וכך גם הסיכויים לזכות. חוץ מכל אלה, משתתפים רוכשי החבילה בהגרלות ה"צ'אנס" כמעט מידי יום – בימים א', ב', ד' ו-ה'. היתרון החשוב מכולם, שרוב לקוחות סמארט ווינרס"מתמכרים" אליו הוא השירות היעיל שהם מקבלים. טפסי ההשתתפות בכל ההגרלות (גם בלוטו וגם ב"צ'אנס) נשלחים עבורם ונבדקים בקפדנות במשרדי החברה בעזרת מערכת משוכללת שמבטיחה שלא יהיו "פספוסים" ואשר עוברת בדיקות של רואי חשבון מומחים.
- חבילת הכסף המציעה שירות ייחודי של הכפלת הסכום. העיקרון הוא גאוני בפשטותו – הכפלה פי 10 של סכום הזכייה במקרה של ניחוש 5 מספרים נכונים מתוך 6. בסמארט ווינרס הגיעו לזה אחרי שהבינו שרבים מהמשתתפים בהגרלות הלוטו מצליחים לנחש 5 מספרים, מתקרבים מאוד לזכייה, אך זוכים בסכומים קטנים מאוד. כל רוכש חבילה מקבל גם מספר אישי וכמובן – את כל התנאים הנכללים בחבילת הארד.
-חבילת הזהב היא החבילה הטובה ביותר שמציעים בסמארט ווינרס. המשתתפים מקבלים 10 טבלאות לוטו הכוללות את כל המספרים החזקים המבטיחים זכייה. אל המספרים החזקים מגיעים המומחים של סמארט ווינרס אחרי עבודת חקר מאומצת שנעשית על ידי מיטב המתמטיקאים והסטטיסטיקאים. 10 הטבלאות ה"חזקות" האלה משתתפות בהגרלה עם עוד 9 אנשים – כך מתגברים סיכויי הזכייה עוד יותר. חוץ משני היתרונות המשמעותיים הללו, מתקיימים גם כל התנאים של חבילת הארד הבסיסית.